Let the sun shine

image20

Alexander Skarsgård håller på att bli stor i USA. Huvudrollerna i HBO-serierna avlöser varann.

Nu är han klar för en blodig roll i True Blood, ett vampyrdrama där Stephen Moyer och Anna Paquin också medverkar. De spelar ett förälskat par där ena är vampyr och den andra tankeläsande servitris, medan Alex gör rollen som en vampyrviking som levt i över 1000 år.

Jag har alltid varit lite småkär i denna skönhet. Vill också passa på att tipsa om en kanon svensk rulle med Alexander Skarsgård, hundtriket. Den är såååå värd att se, kanon. 


Idag  har jag gottat mig en påse godis och nu mår jag illa. Men man mår väl som man förtjänat!? right? Funderar på att köpa dessa pumps också eller kanske passa på att önska sig i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Hej, hoppas att du får en bra fredagkväll :}

2008-03-07 @ 14:39:32
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Lou Cigaro

Dagens fråga: Vad händer ikväll? :} Ha en superskön fredag! ;D

2008-03-07 @ 14:58:43
URL: http://cigaro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0